honeymoon started - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van roelenkit - WaarBenJij.nu honeymoon started - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van roelenkit - WaarBenJij.nu

honeymoon started

06 September 2013 | Namibië, Swakopmund

Ola allemaal,

Wij zijn safely aangekomen in Namibie en hebben onze eerste kilometertjes alweer afgelegd met onze 4wd met daktent! Nu al een onvergetelijke ervaring.wij gaan nog ff verder met genieten van deze vakantie, en nagenieten van onze prachtige dag, die mede dankzij jullie geworden is zoals wij hadden gehoop!Thanks xx

• 06 September 2013 - 23:07

Rob:

1e? Veel plezier daar!

• 06 September 2013 - 23:08

Rob:

En bijna gefeliciteerd kit!

• 06 September 2013 - 23:57

Tineke En Joop:

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Geniet er nog van! Wij hebben alles weer staan voor Smannen uit de Kunst! En het ziet er weer prachtig uit. Het weer zal ook wel mee werken. Niet te warm zo'n 22 graden. Afgelopen week hadden we weer bijna een hittegolf 33 graden!!
    Kitty je bent nu over 4 minuten jarig dus ik ga je alvast feliciteren. Een hele fijne dag morgen. Wij nemen een glaasje op jou verjaardag. Liefs van ons

• 07 September 2013 - 00:48

10eke:

Hey Kit! Allereerst van harte met je verjaardag! Leuk om het daar te vieren...!?! Leuk autootje zijn jullie tegengekomen. Gelukkig zag jullie trouwautootje (je moet het ook niet groter maken dan het was!) er beter uit!Wij zijn nog heerlijk aan het nagenieten (en bijkomen) van jullie feest. Veel reisplezier verder, we lezen jullie avonturen wel weer! Groetjes!

• 07 September 2013 - 14:04

Tom En Jolanda:

Kitty, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    We hebben vorige week enorm genoten van jullie feest. Eerst "s middags in die mooie tuin en later een geweldig feest in de schuur. Ook de kinderen en aanhang hebben het heel erg naar hun zin gehad.
    Bedankt!
    Een hele fijne, mooie reis! Veel plezier, geniet er van en we houden je verslag in de gaten.

• 07 September 2013 - 20:14

Ronald:

Vind ik leuk. Gefeliciteerd Kit!

• 07 September 2013 - 21:08

Anja:

Gefeliciteerd met je verjaardag, Kitty! Gefeliciteerd met je vrouw, Roel!
    Zoooo, dat klinkt!
    Veel plezier daar!

• 07 September 2013 - 23:24

Mo:

Hey! Een goede aankomst is een heel goed begin :) Hopelijk blijft de indruk zoals die nu is. Ik hoor en zie de eraringen heel graag achteraf!

• 08 September 2013 - 13:43

Marieke:

Ha kit en roel,

Geniet van jullie vakantie! Ben benieuwd naar de foto's en hoe jullie het vonden.
    Namibië is zo geweldig. Heel veel plezier nog en lekker genieten van jullie huwelijksreis. Xxxx mariek en de rest van de fam.