Wisten jullie dat...... - Reisverslag uit Fort-de-France, Martinique van roelenkit - WaarBenJij.nu Wisten jullie dat...... - Reisverslag uit Fort-de-France, Martinique van roelenkit - WaarBenJij.nu

Wisten jullie dat......

Door: Roel en Kit

03 Februari 2011 | Martinique, Fort-de-France

Ok, we houden het kort! we zijn weer op een frans eiland en de letters op de toetsenborden zijn weer omgedraaid! daarom voor jullie een aantal wist-je-dat-jes van onze laatste belevenissen!

wist je dat......
- wij in Dominica niet alleen naar de watervallen hebben gekeken, maar er ook keihard doorheen zijn gegaan? we zijn gaan canyoning-en, met touwen door de watervallen abseilen!
- dit echt supervet was?
- wij ook erg verwend werden, doordat onze groep slechts uit roel en kit en 2 instructeurs bestond?
- kit een slechte links-in-een-mega-auto-rij-ervaring heeft gehad? na 20 minuten werd ze al geraakt!
- wij, en ook de auto, er weer heel vanaf zijn gekomen? pfewww!!
- wij op dagen dat we besluiten om rustig aan te doen, dat eigenlijk helemaal niet kunnen?
- duiken op Dominica erg mooi is? schildpadden die met je meezwemmen, kreeften, barracuda,mega krabben (met schaar van minstens 40 cm) en nog veel meer!
- wij ons lang gezochte zeepaardje ook hebben gevonden!!!!!!!!!!!!
- er ook een mevrouw mee was die deed alsof ze niet goed werd na het duiken... ze moest aan het zuurstof en had ook al geen vis gezien!! raarrrr
- er in Scotts Head niet zoveel te eten is?
- wij na een hele zoektocht door donkere straatjes bij een bar terecht kwamen waar enthousiast domino gespeeld werd en waar we een gestoomde vis(je) konden scoren?
- hier ook dancing queen Carolina behoorlijk aanwezig was?
- zij midden op straat dronken uit de maat aan het dansen was?
- wij dit een erg mooi gezicht vonden en een klein stukje hebben gefilmd?
- zij ons de volgende dag nog wel herkende?
- wij sinds woensdag op een veel te toeristisch Martinique zitten?
- de bagagehal na de bootreis leek op de dol dwaze dagen bij bijenkorf?
- er hekjes stonden die met een elastiek aan elkaar zaten, en op het moment dat de elastieken losgemaakt werden was het: afstormen op je bagage en pakken wat je pakken kan!
- liften niet ons sterkste punt is? stopt eriemand voor ons, stappen we in, blijkt de beste man niet te kunnen praten en de eerste de beste t-splitsing niet onze kant op te gaan! met moeite begrepen we dat hij ons naar zijn huis wilde brengen... stop hier dan maar!
- de volgende dag onze lift een stuk beter ging?
- wij onze vakantie hier tussen de andere toeristen lekker afsluiten op het strand!
- wij alweer over 4 dagen in het land zijn?
- wij tot die tijd nog een dagje gaan duiken, en verder lekker weinig?
- Dominica toch wel echt het beste eiland van onze vakantie is geweest???

tot snel!!!!

kus,
Roel en Kit

• 03 Februari 2011 - 15:28

Mo:

Nee, dat wist ik allemaal niet en vind ik leuk om nu wel te weten! Alhoewel, ik wist wel dat jullie bijna thuis komen! Leuk voor mij...maar voor jullie? Was de vakantie lang genoeg? Het klinkt heerlijk!M'n moeder is de lenteschoonmaak begonnen, maar dat zegt vrij weinig over het weer hier...:S

liefs!

• 03 Februari 2011 - 15:43

Li :

Leuk, leuk, leuk om te lezen! Jaaaaa, wie gaat er dan ook links rijden he! Jullie en niks doen, ik kon het me ook al niet echt voorstellen! Ja in Pijnacker op een zondagmiddag. Maar natuurlijk niet daar!

Tot snel,
    X Li

• 03 Februari 2011 - 16:01

Marieke:

Ook last gehad, van het knipperlicht. Wil je je knipperlicht aandoen, doe je de ruitenwissers omhoog. Dat probleem had ik elke keer haha! Leuk dat rijden aan de andere kant. Geniet er nog ff van. Wij gaan eind van de maand weer op vakantie naar Zuid Afrika (hoe verassend haha)

• 03 Februari 2011 - 18:09

Marijn:

Een zeepaard! Wat lief hoe groot was die? Klinkt allemaal weer mega grappig en leuk. Geniet lekker van het strandje en zonnetje! Ik ga hem bestellen als jullie terug komen, maar of hij wil komen, tja dat weet je nooit! X

• 03 Februari 2011 - 18:34

Tineke:

Ik ben HEEEEEEEL erg benieuwd naar de bijbehorende foto's!!
    Een hele goede reis naar huis. Ik hoor wel wanneer julie zijn geland. Dikke kus mam

• 03 Februari 2011 - 21:47

Robin:

Wist je dat ik Holland's next top model wordt in 2027?! Ik ben namelijk erg lang en iets te licht voor mijn lengte, bleek vandaag op het consultatiebureau. Kusje van je nichtje :-)

• 03 Februari 2011 - 22:46

Anja:

wist je dat ..... ons Rome-boek bijna klaar is en dat we jullie dan gaan helpen met jullie foto's?
    en wist je dat ..... we hopen dat jullie nog een paar lekkere dagen hebben?
    wist je dat ..... er één wist je datje niet klopt? Vast wel!

• 06 Februari 2011 - 10:21

10eke Van Schie:

Wist je dat ..... jullie morgen misschien wel veel eerder landen, omdat het hier stormt?
    Wist je dat ...... dat alleen gebeurt als jullie mee wind hebben?
    Wist je dat ..... als jullie tegen wind hebben, dat jullie dan later zijn?
    Wist je dat ...... ik dus goed teletekst in de gaten ga houden?
    Wist je dat ..... wij jullie een hele goede en vooral rustige terugvlucht wensen?
    Tot morgen!!!!

• 06 Februari 2011 - 16:30

Ruud En Corine:

Gelukkig bestaan er de 'wist je datjes', want anders hadden we veel minder geweten dan dat we nu weten ;) Het zijn dus niet alleen de Engelse dames die stom dronken op straat dansen....wist ik dus ook niet:p
    Wij vinden het wel weer erg gezellig als jullie terug zijn, maar kunnen ons ook heel goed voorstellen dat jullie nog helemaal niet terug willen!
    Bereid jullie voor op het weer...het is nog steeds lkkr Hollands.

Tot snel!

X