Goed begin van het nieuwe jaar?!? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roelenkit - WaarBenJij.nu Goed begin van het nieuwe jaar?!? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roelenkit - WaarBenJij.nu

Goed begin van het nieuwe jaar?!?

Door: Roel en Kitty

09 Januari 2006 | Nederland, Amsterdam

Het jaar begon goed met een lekker dagje vrij. We hadden met Pim en Tanja afgesproken om 's middags naar het strand te gaan, dus 's ochtends gingen we even shoppen. Lopen we in de stad, komen we Tanja tegen.. blijkt dat er weer is ingebroken in de auto! Dit keer was het hele slot aan de bestuurderskant uit de auto gehaald, lekker bezig dus! Gelukkig haalden we wel iedere avond de accu eruit, dus dat scheelde weer een boel centjes! Maar wel weer balen natuurlijk! We besloten om toch lekker weg te gaan en zo belandden we 's middags bij playa Largu. Hier hebben we even gesnorkeld, erg mooi! Daarna door naar Playa Manzalina en nog een klein strandje, maar hier zaten alleen maar Antillianen te BBQ-en, dus de tour vervolgde zich naar Watamula. Hier hebben we Curacao horen ademen, was heel anders als de vorige keer dat Kit er was. Nu waren er overal belletjes die gingen bubbelen en kon je niet bij dat spuitgat gaan staan. Was weer een lekker dagje, alleen jammer dat het weer alweer niet mee zat!

Dinsdag kregen we een andere auto, omdat onze gele car naar de garage moest. Kregen we, jawel, een jeep! Een mooie witte, zag er verder prima uit, totdat je erin ging rijden! Wat een drama! Dat ding was echt levensgevaarlijk! Opeens stoppen midden op de weg.. niet ideaal dus! Maar ja, je moet wat als de andere auto pas donderdag klaar is!

Woensdag zijn we 's avonds naar de film gegaan bij Plaza hotel, Wedding Crashers, echt superleuk! Donderdag heeft Kit bij Roel zijn stage het stageverslag afgemaakt, dus nu echt vakantie! We zouden vandaag de auto terug krijgen, komt Pim opeens aanzetten met een ander jeepje.. we mochten kiezen! Aangezien we zaterdag met zijn tweetjes een tourtje wilden maken, besloten we om het jeepje te nemen! Dus das 3 auto's in 1 week!
's Avonds uiteraard weer tijd voor de Nachtwacht!

Vrijdag zijn Tanja en Kit even naar Jan Thiel gegaan, lekker gelegen en gesnorkeld, totdat... het uiteraard begon te regenen! Beetje jammer hoor! Snel de mannen opgehaald en toen hebben we ons klaar gemaakt voor het grote feest van deze week: Trijntje Oosterhuis! Met zijn 4-en in de jeep op naar Mambo! Was erg druk, maar het optreden van Trijntje viel enigszins tegen. Ze kon de mensen niet echt mee krijgen! De special guest van die avond (helaas geen Marco Borsato!) deed het een stuk beter! Hoe ze heette, geen idee! Maar het was wel leuk! En na het optreden hebben we nog een goed feestje gebouwd met skihut en carnavalsmuziek! Geweldig genoten dus!

Zaterdag hadden we de auto lekker een dagje samen. We besloten om met de jeep opnieuw de Supladotour te gaan doen. Werkt iets beter als met de Atos! En het belangrijkste: we hebben de suplado gevonden! Wel een heleboel geschud en gehobbeld, maar dan heb je ook wat: een gat in de grond, waar het water omhoog komt! We hebben ook de stenenbrekerij gezien en de natuurlijke brug en we zijn in een soort grot geklommen. Avontuurlijk ochtendje dus! s Middags wilden we naar een strand dat we nog niet gezien hadden, maar helaas, alles was afgesloten! Toen zijn we doorgereden naar Port Marie en hebben hier lekker de hele middag gelegen. Een lekker relaxte zaterdagavond gehad, want na lang twijfelen stond de Fuikdag voor zondag op het programma!!

De boot, de Waterworld, zou om 9.30u vertrekken vanaf Punda, dit werd uiteraard iets later. Wendy was ook op de boot en nog meer mensen uit de Steeg, dus dat werd gezellig! Snel naar Fuik gevaren, waar al heel veel andere boten lagen! De muziek werd harder gezet, het Happy Hour ging de hele dag door, er werd gezwommen en gedanst! Echt een bijzondere dag! Als je naar de kant wilde moest je van de boot af springen (of duiken of vallen..) en dan kon je tussen alle bootjes, jet ski's en stinkluchten door zwemmen. Helaas was onze boot erg groot, waardoor hij niet tussen alle andere bootjes kon liggen, maar heel veel meters verderop. Maar dat mocht de pret niet drukken! Het was ook eindelijk weer eens een dag met lekker weer (maar 2x een beetje regen gehad), waardoor iedereen goed geburnd van de boot af kwam. Na de boottocht besloten we om nog even door te gaan naar Wet en Wild, maar eerst moesten we even wat eten. Terwijl de kippensoep werd opgewarmd, deed Maikel even een dutje. Na veel roepen werd hij wakker en kwam ook even wat eten. Na het eten besloten de mannen om allebei even te gaan liggen, en Kit ging even douchen. Het werd wel erg stil in de kamer en na het douchen bleek dat de mannen allebei in slaap gevallen waren! Oorzaak: drank! Een paar keer gevraagd of alles goed ging, mmm aahh mm.. dus.. ok nog even laten liggen. Maar na een uur was het dan toch echt tijd om op te staan. Met een beetje pijn en moeite klaar om weg te gaan, op naar Wet en Wild. Komen we bij de auto, staat de radio nog aan. En als die aan blijft staan de hele dag, is de accu leeg! Kit en Roel achter de auto aan rennen, duwen! Gelukkig deed ie het snel weer, en zo kwamen we uiteindelijk laat bij W&W. Na een paar biertjes zijn we weer naar huis getourd, want het was toch echt een vermoeiende dag! Liggen we bijna in bed, belt Maikel. Watsekeburt? Dacht Maikel dus dat er een eenrichtingsweg was aan het einde van onze straat, en die had die ene auto van links dus niet gezien (en nee, rechts heeft hier niet echt voorrang..). Wij daar heen, allemaal glas op de weg en heel veel deukjes in de auto van de Apen. Beetje balen! Bij Maikel de hele voorkant in een deuk, bij die andere de passagierskant in een deuk en het raam kapot. Is een minder leuke afsluiting van het mooie weekend!

Nog maar 2 weken stage voor Roel, nog maar 18 dagen Curacao.. de tijd gaat hard! Op zaterdag 28 januari landen we om 9.30 weer in het koude Nederland! Tot dan!

Kus!

Ps Mam, Anja en Sabrine, bij jullie is het al zover: van harte gefeliciteerd met de verjaardagen! Wij zullen op jullie proosten!

Ps: Joop en Tien, tot vrijdag! Neem vooral niet teveel mee! Want er moet hopi hoop mee terug.

• 10 Januari 2006 - 09:05

Tineke V. S.:

Jaja, deze keer ben ik dus de eerste !!! Nu ga ik snel lezen, hoor !!

• 10 Januari 2006 - 09:11

Mike:

jammer, net 2e

• 10 Januari 2006 - 09:14

Patty:

Jahoor.. Ik ben 2e
    Ik zit even snel op school jullie verhaaltje te lezen erg leuk allemaal weer... Ja jongens het gaat hard al weer bijna terug naar Nederland...
    En je heb het helemaal goed.. Hier is het echt ijskoud.. Kan me ook niet echt voostellen dat jullie dan lekker op het warme strand liggen..
    Geniet nog maar even van de laatste weken..
    Dikke kus..

• 10 Januari 2006 - 09:15

Patty:

toch 3e

• 10 Januari 2006 - 10:01

Son:

Dag lieverds!
    Tijd in Nederland gaat ook erg snel! Nog even en ik ben gewoon alweer 2 weken thuis. Ben net nog 3 dagen op wintersport geweest...wel een grote overgang hoor maar was super leuk met 27 man! Ik zal jullie snel mailen!
    De foto's zijn echt super leuk...leuk om allemaal weer te zien!
    Marijn..ik wil jou nog even bedanken voor de extra foto ruimte die jij aan ze gegeven hebt!!!
    Hele dikke kus uit het inderdaad vies koude Nederland! Liefs Son

• 10 Januari 2006 - 10:11

Frank:

Joehoe,

ahh yeahh ik heb schoolexamens. Dat betekent dus leren, leren, leren, of ik het doe is een ander verhaal. Maar ik mag mijn sociale contacten niet laten vallen, dus... vrijdag naar de guyter geweest en zaterdag naar de carnaval. 1 groot feest vooral erna. Robert ging uit fietsen en toen viel die om, ging die weer verder fietsen viel die weer om en ja hoor... ketting eraf. Toen gingen we uiteindelijk echt fietsen Bob en Edwin gaan keihard fietsen... tegen elkaarop. Na een avond vol versier van 13 t/m 15 jaar ben ik veilig thuis gekomen en hebben verscheidene personen, het bier weer opnieuw moeten proeven. Zondag was er een nieuwjaarsborrel bij v/d Helm, en ik heb een paar leuke meidens gezien van 13 jaar die bij Ben in de klas zitten. Hij heeft dus niks te klagen. Tot over de dagen die nog verstrijken moeten.

Koeskoes spater

• 10 Januari 2006 - 11:30

Marijn:

Hee daar,
    Leuke verhalen weer! Klinkt goed dat fuikje, had ik ook wel bij willen zijn.
    Mams is al druk bezig met haar koffer, ik heb de lotto niet gewonnen anders was ik weer mee gegaan, maar helaas! Maar het rijk voor je helemaal alleentje is ook niet gek.
    Veel plezier, dikke kus Marijn
    ps heb son al ff gesproken op msn, was weer erg gezellig
    ps doe iedereen de groetjes

• 10 Januari 2006 - 14:14

Ben:

Weer een groot maar makkelijk leesbaar verhaal. Jammer van die deuk in de auto. Maarje, ik heb mam net een geweldig kado gegeven (2 vaasjes en een bloemstuk). Helemaal uit nootdorp gehaald (na school). Ja dat is ook weer begonnen. Was wel weer even zwaar om 7 uur me bed uitte komen. nog veel plezier in die laaste dagen, dan doe ik dat ook.

Ik stop nu maar anders moeten jullie zoveel lezen, Groetjes

• 10 Januari 2006 - 16:31

Marieke:

jeetje no maar 18 dagen. geniet er nog maar even van en dan zien we elkaar gewoon weer in het koude nootdorp.
    xxxxxxxxx marieke :D

• 10 Januari 2006 - 17:29

Rob,:

ah yeah tof verhaal weer, kad eigenlijk nog wat andere sportieve foto's verwacht iets met honkbal of een honkbalknuppel!?!

xxx

• 10 Januari 2006 - 18:12

Li:

Heeey,

Echt heerlijk in januari in je bikini op een boot. Geniet er echt nog even van!! Hopelijk blijft het bij deze inbraken en wordt het niet erger.Echt genieten van de laatste weken he, niet teveel slapen!

xxx Li

• 10 Januari 2006 - 19:02

Ronaldinhozinho:

Auto's komen er nooit echt goed af in jullie avonturen. Ben het trouwens helemaal met Rob eens betreffende slaghout enzo.

Homies 4 life!

• 10 Januari 2006 - 19:14

Eus:

het blijven mooie verhalen en het ziet er nog steeds goed uit

xxx

• 10 Januari 2006 - 22:09

Daan:

Jullie zitten daar alleen maar te zuipen! Goed bezig!

• 11 Januari 2006 - 13:13

'Bon Anja':

Bedankt voor de felecitatie op de site, maar ook voor de felicitatie via Kim! Wat leuk dat heel Curacou zo meeleeft !?!?'
    Leuk verhaal, jammer van de auto, veel plezier nog en haal eruit wat erin zit, het is nog maar even!

• 12 Januari 2006 - 17:48

Anja:

Tineke en Joop, heel veel plezier op Curacao!! Doen jullie Roel en Kit de groeten van ons!!

• 13 Januari 2006 - 11:15

Roy:

Yes 17de, daar ben ik dan heb het ook zo druk! Ziet er weer allemaal gezellig uit, ga zo door! En dat met die auto’s ja ben het wel een beetje van roel gewend maar als de mensen in jullie omgeving nu het zelfde gaan memaken!? moeten wij over een paar daagjes ook nog uitkijken. Ik maak het niet te lang want verwacht maandag natuurlijk weer een nieuw verhaal en dan moet ik weer opnieuw beginnen maar wil dit nog effe kwijt. Waarom krijgt marijn gelijk de volgende week een leguaan en moet ik een paar keer vragen om een lekkere dikke negerin en komt die maar niet?? Ik hoop dat ze nog voordat jullie weg zijn op de foto komt
    xxx koos

• 13 Januari 2006 - 16:01

Henk En Lies:

Vanochtend Joop en Tineke naar Schiphol gebracht. Wij wensen jullie heel veel plezier met elkaar. Groetjes

• 14 Januari 2006 - 10:28

Tess:

Hoi Roel en Kitty!
    Ik ben weer terug in nederland, en tis hier echt koud!!!
    Bedankt voor de leuke avonden en hoop jullie zeker hier nog eens te zien! Ga nu lekker ffies slapen!
    Geniet er nog van de laatste 2 weekjes!
    XXX tess

• 15 Januari 2006 - 04:07

Da Ronnie:

joe....hoe....

ik wil jullie even mijn avontuur meedelen:

De avond begon als iedere zaterdagavond. Vol verveling en ergernis zat ik voor me uit te staren en te wachten op de blijde boodschap. Maar toen die weer tevoorschijn kwam, deelde deze mee dat ronnie naar het casino in scheveningen zou gaan. Zijn homies 4 life sannie en eugene met hun hoofd gingen met hem mee. Ook zij waren blij verrast en dit uitte zich in wat gegiechel op de heenweg. Eenmaal in het casino richtten zich al snel vele ogen op ons, omdat we natuurlijk meteen die flappen tevoorschijn toverde en eugene met zijn hoofd zijn pokerface opzette. Menig dame begon ook lichtjes te blozen bij het aanzien van eugene. Na een flinke 20 euro winst (waarvan we de eerste paal van ons vakantiehuisje gaan slaan), bezloten we om naar de veiling te gaan. Hier begon sannie lekker warm te draaien. Na drie keer met zijn heupen te hebben gezwaaid en zijn pasgeschoren nek te hebben laten zien, stond ze dan voor hem: een meisje met een scheve neus en een broek met een hele lange rits aan de zijkant. Sannie wist natuurlijk niet waar hij moest kijken, dus begon hij mij knipoogjes te geven. Op mijn beurrt wist ik natuurlijk niet waar ik moest kijken. Maar goed, na menig aanmoediging eens een gesprekje aan te knopen met deze zweedse chicca, maakte sannie nog geen aanstalte. En toen gebeurde het......er ging een andere jongen op haar af.....hij ging met haar dansen.....maar zat per ongeluk aan haar broekrits......en toen.....toen.....scheurde haar broek helemaal open....en stond ze in haar rode string!!! Eg wel!!! Eg gebeurt!!! Verder hebben we die avond nog een beetje de beachboy uitgehangen en sannie en eugene waren strond vervelend op de terugweg en gingen uit mn dakraam hangen.

Maar we hebben in ieder geval wel ff lekker peukieh gerookt!

ps. wie weet er wat van een vrouw in scootmobiel?

Ik hoop dat iemand dit leest en anders maakt het me ook geen bal uit...ik ga slapen!

• 15 Januari 2006 - 04:10

Weer Ik:

ik was trouwens 20ste

• 15 Januari 2006 - 08:04

Wendy:

Ik heb het gelezen hoor Ronnie, zo na Mambo, hehe! Interesant verhaal!! Kusss Wendyyy

• 16 Januari 2006 - 22:43

Anja:

Wat een verhaal, Ron, wat een avontuur!! En wat kan jij dan ook nog snel typen, in 3 minuten even neergezet! Word vervolgd??

• 17 Januari 2006 - 11:52

Jacques Yves:

Nog maar een kleine 2 weekjes. Ik zou er maar van genieten, hier is het koud en komt het met bakken uit de hemel...!!! Doeg