We gaan er weer vandoor!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roelenkit - WaarBenJij.nu We gaan er weer vandoor!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van roelenkit - WaarBenJij.nu

We gaan er weer vandoor!!!!

Door: Roel en Kit

03 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Haaaaai!!!

jaja, het is weer zover, de tassen zijn bijna ingepakt, dus we zijn bijna klaar voor vertrek! Morgen om deze tijd zitten we in het vliegtuig op weg naar onze 1e bestemming: Kuala Lumpur in Maleisië.
Vanaf daar maken we een rondreis van 3 maanden door Maleisië en Indonesië. Waar we allemaal terecht komen, zullen jullie hier af en toe kunnen lezen. Reken niet op een wekelijkse update, want we gaan vooral genieten en mooie dingen bekijken en doen!

Tot in december!

Groetjes, Roel en Kit

• 03 September 2007 - 13:18

Wendy:

Hee vakantiegangers!

Ben ik toch de eerste met een bericht :)!
    Nou, morgen is het zover, spannend hoor! Dit wordt ineens een hele andere reis dan dat Curacao was. Geniet van al het moois wat jullie tegen gaan komen en doe voorzichtig he ;-)!

Geniet ervan en maak maar veel foto's!

Kuss, Wen & Niels

• 03 September 2007 - 14:04

Mo:

Dus ik moet je steeds langer dan een week missen voordat ik iets over jullie kan lezen?!?!?! En je gaat ook al niet terugmailen? Oh my god! dat worden me de maanden wel. Ik kijk uit naar December, maar kijk jij maar eerst uit naar morgen.

Dikke kus en veel liefs,

• 03 September 2007 - 15:41

Paulus:

veel plezier .. :)

• 03 September 2007 - 17:02

Tante:

Sh....! Kunnen we vanavond nog lootjes trekken?

• 03 September 2007 - 17:02

Rob:

tss niet eens iedere week een vers verhaal dat is wel een beetje teleurstellend. eerst leven we al een jaar naar dit moment toe dat er weer nieuwe berichten en foto's komen, en dan om het moment supreme krijgen we dit :(

in ieder geval veel plezier dan maar :)

• 03 September 2007 - 17:49

Henk Vd Sman:

Roel ik zal je missen op de club. Veel plezier op vakantie met je meisje.

Groeten

Henk

• 03 September 2007 - 18:16

Roel:

we zullen de verhalen als ze er zijn extra spectaculair maken door het eerst te laten bezinken, anders worden t zulke saaie verhalen. Harry Potter is ook niet over één nacht ijs gegaan.

• 03 September 2007 - 22:34

Ronaldinhozinho:

Wat heeft Harry Potter er nou mee te maken? Veel plezier of zoals ze in Indonesië zeggen: Harganya terlalu mahal! xxx

• 04 September 2007 - 07:03

Mink:

Zo hehe eindelijk de 300 gehaald!! Hmmm Harry Potter.. was hij maar over dat ijs gelopen, dan hadden we nu ook ni zo veel last van hem!!
    Heel veel plezier en ik wacht met smart op de volgende 300 post!!

• 04 September 2007 - 08:42

Marieke:

Heel veel plezier met jullie rondreis. Geniet ervan en ronald en ik horen wel hoe de reis was.

Dikke kus Ronald en Marieke

• 04 September 2007 - 08:57

Inge:

Heel erg veel plezier... Was stiekem zaterdag vergeten jullie gedag te zeggen! (Was trouwens een goed feestje..)Geniet er lekker van en ik lees de verhalen hier wel! Kus van Inge

• 04 September 2007 - 16:24

Roy:

hmmmmm te laat?

xxx Roy en ?

• 05 September 2007 - 10:55

?:

Haha! Ik ben roy ze nieuwe vriendin, maar het is nog wat pril dus voorlopig ben ik vraagteken (?) haha! Veel plezier en ik zie jullie wel als jullie terugkomen en het nog aan is. haha!

Xjes en veel plezier

? en Roy

• 05 September 2007 - 12:04

Patty:

Heel veel plezier en geniet er maar lekker van..
    We lezen jullie verhalen wel!!!
    Dikke kus Pat, Nik, Ken Jolanda en Tom

• 05 September 2007 - 15:37

Tinekevanschie:

Misschien lukt het deze keer wel!! De vorige tig keren niet, dus!! Bericht gehad dat die twee een goede reis hebben gehad, en plaats van bestemming op zouden zoeken. Veel plezier daar samen,