Ruim 10.000 km verderop.... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van roelenkit - WaarBenJij.nu Ruim 10.000 km verderop.... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van roelenkit - WaarBenJij.nu

Ruim 10.000 km verderop....

Door: Roel en Kit

Blijf op de hoogte en volg

06 September 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zijn we veilig en wel aangekomen in het warme Maleisie! Een superrelaxte vlucht (3 stoelen voor ons samen, film kijken en spelletjes spelen) van 11,5 uur en weinig slaap. Vanaf het vliegveld zijn we met de Kuala Lumpur Express naar het centrum gegaan en met de taxi naar ons hotel. Helaas konden we nog niet inchecken om 7u sochtends.. dus moesten we maar meteen naar de Petronas Twin Towers. Hier om 9.30 een entree bewijs gehaald om de brug te betreden, en om 13.15 waren we dan eindelijk aan de beurt om van het uitzicht te genieten! Het was even hard op de tanden bijten om de slaap tegen te gaan, zeker in een relaxt park!
Na de brug zijn we toch maar even een dutje gaan doen in het hotel, waarna we fris en fruitig savonds onze eerste rijst hebben gegeten, met stokjes, in Chinatown.

Vandaag hebben we een actieve dag gehad.. we hebben een chinese tempel bezocht, vervolgens met de bus op weg naar de Batu Caves. Een grot in de bergen, we moesten er 272 traptreden voor lopen, maar werden onderweg vergezeld door apen en het was zeker de moeite waard! We werden ook vergezeld door Indiase toeristen, die maar wat graag met ons op de foto wilden!
Terug in Kuala Lumpur hebben we lekker gerelaxed bij de Lake Garden, waar we het Monster van Loch Ness hebben gespot! (zie foto) Kortom, het is hier genieten!!

Morgen verlaten we de grote stad, we gaan in de ochtend met de bus richting de Cameron Highlands, richting het noorden.

Tot het volgende bericht!
Kus van ons!

  • 06 September 2007 - 12:17

    Eus:

    haha... de eerste..

    zo te lezen zijn jullie lekker druk bezig! Lekker hoor. Veel plezier nog en morgen een fijne verjaardag

    x

  • 06 September 2007 - 12:19

    Mink:

    Das ni eerlijk!! Ik bedoel dus de 2e...

  • 06 September 2007 - 12:36

    Kit:

    Ik hoop dat de reacties plaatsen het nu goed gaat / blijft doen, wordt in ieder geval aan gewerkt...

  • 06 September 2007 - 12:51

    Dewy:

    Hey Kitty en Roel!

    Jullie hebben al heel wat gedaan in 2 dagen!Echt gaaf hoor...Heel veel plezier.

    Kus

  • 06 September 2007 - 13:22

    Mike:

    wat een toeristen! ziet er allemaal goed uit, hee sjek je jullie laterzzz. ojaa kit fijne verjaardag morgen. dikke kus

  • 06 September 2007 - 13:35

    Mo:

    Wat liggen die grotten daar mooi zeg! echt cool :D En ik heb je gemaild, maar...naja...je begrijpt het vanzelf. Ik was niet laks iig ;)

    veel plezier op weg naar he Noorden,
    KUS!

  • 06 September 2007 - 15:11

    Nicole:

    Wow!!! Ja sprakeloos... Trouwens toch wel een beetje vaag gevoel dat jullie zomaar ineens zo ver weg zitten...

    Ik wil ook! ;)

    Wie weet, iig succes met de reis, ik blijf checken!!!

    Kus

  • 06 September 2007 - 15:15

    Wendy:

    Klinkt leuk daar bij jullie!

    Fijn dat de vlucht zo relaxt was en dat de eerste dagen goed bevalt, jullie hebben nu al heel veel gedaan :)!

    Kit, fijne verjaardag morgen meis!

    Kusss Wen


  • 06 September 2007 - 16:41

    Pieter Braat:

    Wat leuk dat je weer van je laat horen roel (en kit). Veel plezier nog!

  • 06 September 2007 - 19:54

    Marijn:

    Ow wat ziet het er heerlijk uit! Motorbikes volop, rijst en pracht en praal!
    Dacht dat ik niet jaloers zou worden, WEL dus haha. Ik voel ze hoor kriebel kriebel!
    Have fun, ben al benieuwd naar het volgende verhaal.

    Kus Marijn

  • 06 September 2007 - 22:01

    Neef Rick:


    Godsiedorrie, ik vind een week naar Belgie al een reis om de wereld. Zijn die twee er alweer vandoor, zoeffff :-D

    Veel plezier. Ciao

  • 06 September 2007 - 22:13

    Tineke En Dirk:

    Hey Kitty, van harte met je 22e verjaardag. Maak er een mooie dag van met veel belevenissen, dan nemen wij hier een borreltje op jou (en natuurlijk een gebakje!!). Volgens ons hebben jullie het nu al heel erg naar jullie zin. Dat belooft nog veel mooie verhalen en foto's, de komende maanden.

  • 07 September 2007 - 00:58

    Rob:

    gefeliciteerdt met je verjaardag!!!!!


  • 07 September 2007 - 08:47

    Anja:

    Lang zal ze leven.....lang zal ze leven....hiep hiep hoera! Kit, van harte gefeliciteerd! En voor samen een hele gezellige dag gewenst! Veel plezier in de komende dagen.

  • 07 September 2007 - 08:52

    Kim:

    Hee Kit!
    Gefeliciteerd met je verjaardag!Maak er daar maar een leuke en mooie dag van!
    De verhalen en foto's zijn erg leuk.
    Nog veel plezier,
    Kusje

  • 07 September 2007 - 09:50

    Daan:

    Gefeliciteerd kit! Leuke foto's. Ik kan niet wachten op de volgende. Veel plezier luitjes. kus

  • 07 September 2007 - 10:46

    Corine:

    3 hoeraatjes voor jou Kitty!
    Jullie zijn zo te lezen ook al lekker actief bezig! Leuk!
    Veel plezier!

    xx

  • 07 September 2007 - 10:52

    Frank:

    Mohh,
    Ziet er netjes uit horr. Jullie hebben nu al meer gedaan dan dat ik op de hele vakantie in Turkije heb gedaan. Ik zie al wel weer dat mijn scooter niet daar tussen past, die van mij ziet er zelfs nog minder goed uit dan die daar. Trouwens voor die ventilator heb ik voldoende, nu alleen nog studentbedrijf... 2 verslagies inleveren en dan heb ik mijn P.
    Latur

  • 07 September 2007 - 13:57

    Wendy:

    Gefeliciteerd kit!

    Kuss Wen

  • 07 September 2007 - 14:17

    Ronaldinhozinho:

    Gefeliciteerd! Goed verhaal en goeie foto's hoor, maar volgens de site zitten jullie gewoon nog in Pijnacker-Nootdorp.

  • 07 September 2007 - 14:32

    Ben:

    gefeliciteert kit
    ik eet een stukkie tompoes op jou

  • 07 September 2007 - 15:44

    Joop:

    hoi kids blij dat het bij jullie goed gaat. wij hadden een moeilijke dag vandaag. kit gefeliciteerd.met je verjaardag.

  • 07 September 2007 - 15:49

    Marijn:

    GEFELICITEERD!!!!
    Ik heb wat geld op je rekening gestort dus doe er wat leuks van zou ik zeggen.
    Joopie heeft bij mij gegeten we gaan lekker een beetje klussen.
    Nog een leuk nieuwsje, Gauthier komt volgende week een paar dagen, erg gezellig.

    Nou heel veel plezier!

    Dikke kus Marijn

  • 07 September 2007 - 18:07

    Inge:

    Super leuk om de verhalen weer te lezen.. Kit fijne verjaardag! Kus

  • 08 September 2007 - 21:51

    Li :

    Zo het kan nog net zie ik. Je verjaardag is al bijna voorbij. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Kit!
    Geniet van deze avontuurlijke reis. Erg leuk om hier de foto's te zien. Ik ben benieuwd naar het volgende verslag.

    Kus Li

  • 08 September 2007 - 21:56

    Li :

    Hmzzz... dat was nou jammer. het was toch al de 8ste. Naja maakt ook niet uit. Lekker belangrijk. Jij zit daar in ieder geval goed! xxx

  • 09 September 2007 - 15:22

    Joop:

    even wat nuttig nieuws Nederland heeft met 2-0 van Bulgarije gewonnen. we zijn er bijna..............

  • 10 September 2007 - 13:44

    Den Reut:

    Zekers goeie shit.

    Veel plz verder. Ik ben iedergeval helaas weer terug, maar die verhaln komen nog wel. Zal jullie verhalen iedergeval weer volgen.

    Latuhhs

  • 12 Oktober 2007 - 17:07

    Anneke:

    Hoi Roel en Kitty, ik ben even snel door jullie verslagen gegaan.door omstandigheden (trouwen en vakantie) heb ik nog niet veel tijd gehad. ik zie in ieder geval dat jullie heel veel zien en plezier maken.
    groetjes Anneke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 102093

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 06 September 2013

namibie, botswana

12 Juli 2012 - 09 Augustus 2012

Sulawesi

15 Januari 2011 - 07 Februari 2011

Guadeloupe, Dominica, Martinique

04 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: